Gość
Nazywam się s.Hiacynta:)
Mieszkam w Krakowskim klasztorze otoczonym pieknym (szczególnie tą wiosenna porą) ogrodem.
Studiuję teologię, i jak Bóg zechce będę kiedyś nauczać dziatwę o Panu Jezusie i Jego Kościele:)
Pocięga mnie ta perspektywa i nurtuję...
Niestety zanim będzie mi dane wylać swą żarliwosć apostolską na dziatwę ową muszę najpierw zdać wiele utrudniających mi życie egzaminów
Pozdrawiam wszystkie studentki:) i osoby rozumiejące pręgież nauki:)
Gość
na III kryzysoooowym:)
jest taka anegdotka o studentach 3 roku, ze sa jak księżniczka zamknieta w wieży za siedmioma górami i siedmioma lasami i siedmioma rzekami , która patrząc przez okno mówi sama do siebie"Matko! Jak ja mam wszedzie daleko"
Ostatnio edytowany przez SiostraHiacynta (2011-03-22 15:44:35)
Gość
Droga Siostro! Jak ja Cię dobrze rozumiem... Pręgież studiów bywa okrutny. A kryzys przechodzę chyba na każdym roku, hehe. Damy radę! W końcu nie siłą i nie mocą swoją... Bardzo miło jest nam tutaj Siostrę gościć. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim zgromadzeniu ale bardzo chętnie się zainteresuję. Pozdrawiam serdecznie +
Gość
mi też miło Siostrę powitać fajnie, że będzie nas Siostra ubogacać swoimi przeżyciami
Moderator!
Witam Siostrę serdecznie
Gość
ja również i co najważniejsze - cieszę się, że siostrę perspektywa nauczania "dziatwy" pociąga bo to oznacza że będzie nauczanie z pasją a takich nam brakuje, nie tylko jeśli chodzi o religię
Choć te lata już dawno za mną, tez studiuję też 3 rok tak więc jest nas wiele
Witam raz jeszcze ciepło
s. Maksymilla
Również witam siostrę i życzę miłego użytkowania
Bo On jest dobry, bardzo dobry...
Gość
Dziekuję Wam wszystkim za miłe wpisy:) Własnie a propos nauki siadam do pisania pracy zaliczeniowej z teologii fundamentalnej, trzymajcie kciuki:)
Gość
Powodzenia! A jaki temat? Może jak się Siostra rozpędzi to ja podrzucę swoją magisterkę
Gość
"Znamiona Kościoła" hehe, jesteś magistrem teologii?????
Szacun